wtorek, 12 marca 2013

Roździał 4

Gdy weszliśmy do domu nikogo nie było. Zdziwieni opuszczonym domem zadzwoniłam do Łucji.
-No hej gdzie jesteś?- zapytałam Łucje z obużeniem.
-Cześć, jestem z Harrym w parku.
-Aha, a nie wiesz przypadkiem gdzie jest reszta chłopców???
-Nie wiem.
-Spoko to pa.
-Papa.
Odłożyłam słuchawkę i natychmiast poszłam do Nialla.
-Ej zadzwoń do Louisa i zapytaj się ich gdzie są bo Łucja i Harry nie wiedzą –mówiąc to przytuliłam się do Horana .
-Oki, dla ciebie wszystko :*.
Po 10 min Niall dodzwonił się do Louisa.
-Louis, Zayn i Liam są w galerii  i wrócą wieczorem, więc mamy cały dom dla siebie- Niall cieszył się jak dziecko mówiąc to.
-No dobrze, więc co będziemy robić???- zapytałam całując Nialla w policzek.
-No nie wiem, może oglądniemy jakiś film co ty na to???
-Mi to pasuje-pocałował mnie w policzek .
Po tym Niall  poszedł wybrać film. Kiedy wybrał już film usiedliśmy na kanapie i zaczęliśmy oglądać film. Minęło 10 minut aż tu nagle przyszedł mi sms.

,,Hej, powiedz chłopakom, że maja wywiad za dwie godziny i mają być teraz pod galerią.
Kocham Tata’’

Kiedy przeczytałam sms wyłączyłam telewizor.
-Ej, co robisz ???-zapytał oburzony Niall.
-Macie za dwie godziny wywiad, właśnie mi tata napisał.
-Aha, i mam powiedzieć to reszcie chłopaków???
-Noom.
-Dobrze.
Po tych słowach Niall ubrał kurtkę, pożegnał się ze mną i wyszedł z domu. Nie wiedziałam co zrobić, więc weszłam na laptopa. Kiedy zalogowałam się na facebooku miałam bardzo dużo wiadomości. Okazało się, że fanki dowiedziały się, że jestem z Niallem i zaczęły mi wygrażać i wyzywać. Rozpłakałam się. Po jakiś 10 minutach doszłam do siebie i zadzwoniłam do Łucji.
-Hej Łucja jesteś sama???
-Tak, Harry poszedł na jakiś wywiad, a tak wogule czemu płaczesz ???- zapytała ze ździwieniem.
-Jak przyjdziesz to Ci wszystko powiem.
Po 5 minutach Łucja była koło mnie. Kiedy pokazałam jej jak mi wygrażali i wyzywali, przytuliła mnie.
-Wszystko będzie dobrze, na poprawę humoru możemy oglądnąć film i zjeść tonę lodów co ty na to???- odparła Łucja z uśmiechem na twarzy.
-Dobrze, to ty wybierz jakiś film a ja ide po lody.
Po chwili przyszłą z lodami i zaczęłyśmy oglądać film.      

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz